سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/12/26 و ساعت 5:36 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش بی باک به نقل از برترین ها، در اتفاقی عجیب یک زن آمریکایی با یک خر در شهر سایتل ایالت واشنگتن آمریکا ازدواج کرد.




زن آمریکایی می گوید: «این ازدواج پس از شکل گرفتن عشق و دوستی میان آنها به مدت دو سال صورت گرفته است».

گفتی است که چندی پیش نیز یک زن آمریکایی با یک سگ به طور رسمی ازدواج کرد.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/12/26 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()

مردی از اهالی افریقای جنوبی در اقدامی بی سابقه با برگزاری مراسمی همزمان با چهار دختر ازدواج کرد. این مرد افریقایی به نام میلتون امِبِلی سه سال برای فراهم کردن مقدمات این ازدواج در تلاش بود.

وی به مناسبت این ازدواج سی و سه راس گاو به خانواده های همسران خود هدیه داد.

ازدواج بسیار جالب و همزمان مردی با 4 دختر! +عکس ، www.irannaz.com

 

چند همسری که برای مردان در فرهنگ زولو در منطقه کوازولو ناتال افریقای جنوبی قانونی است شامل برگزاری مراسم ازدواج با لباس های سفید و مراسم سنتی است.جاکوب زوما رئیس جمهور افریقای جنوبی نیز که از قوم زولوهاست سه همسر دارد.

 

ازدواج بسیار جالب و همزمان مردی با 4 دختر! +عکس ، www.irannaz.com

 

البته در چند همسری فقط زن نخست از لحاظ قانونی به رسمیت شناخته می شود و او معمولا از زنان دیگر قدرت و اختیارات بیشتری دارد و به طور سنتی وی مسئولیت در کنار هم نگه داشتن خانواده را بر عهده دارد.


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/12/26 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()

























 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/12/26 و ساعت 5:33 عصر | نظرات دیگران()

دورٍ اول انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با حضورٍ دشمن شُوت کُنِ مردم به پایان رسید. این انتخابات برکاتی داشت که در ادامه به چند تا  از مهم ترهاش اشاره می کنیم:

1- محسن سازگارا، کاندیدای دریافت جایزه نوبل بهترین نُسترادامُوس سال 2011 شد. وی برای دریافت این جایزه، رقیب سنّتی خود، یعنی علیرضا نوری زاده را پس از انتخابات مجلس در ایران و مشارکت 64 درصدی مردم از سر راه برداشت. نوری زاده، مشارکت مردم در انتخابات مجلس را 16 درصد اما رقیب وی، محسن سازگارا در پیش‌گویی خود این مشارکت را 20 درصد عنوان کرده بود که پیش بینی سازگارا به واقعیّت نزدیک‌تر بوده است.

در پرونده سازگارا، پیش‌گویی های بزرگ دیگری مثل رأی هفت میلیونی دکتر احمدی نژاد و شکسته شدن رکورد 22 میلیونی خاتمی توسط موسوی (سال 88)، تولید 3000 کلاهک هسته ای در ایران و سقوط نظام حاکم بر ایران با جنبش سبز نیز به چشم می خورد.

آقای سازگارا همچنین پایان جهان را که نیز قبلا توسط فوکویاما 2012 معرفی شده بود، دو سال دیگر تمدید کرد و سال 2014 را پایان تاریخ پیش بینی کرد. بعد از این درخشش، نستراداموس ایرانی، VOA - رسانه وابسته به سازمان سیای آمریکا- آمادگی خود را برای جذب این پیش‌گو اعلام کرد. این رسانه عنوان کرده است که نوری زاده، مهاجرانی، اکبر گنجی، گل پری جون و چند تا از خاله باجی ها و متعلقّات رسانه اش را در ازای سازگارا به بی بی سی فارسی تحویل خواهد داد.

2- شش ماه قبل از برگزاری انتخابات، اصلاح طلبان گفتند "کلّاً قهریم"، نظام، منّت کشی نکند که نمی آییم. چند وقتی گذشت، کِرم انتخابات و شور و هیجان حاصل از آن، اصلاحات را هم قلقلک کرد، گفتند: اگر انتخابات آزاد باشد، می آییم. چندی بعد گفتند: نه! آزاد نیست نمی آییم. چند روز بعد با خواهش و تمنّا گفتند: چون همه خواهش می کنند، آمدیم ولی فقط نگاه می کنیم ببینیم چه می شود؟ شاید خوش‌مان آمد و دور بعدی توجهی کردیم. چند روز بعد در حین لیست دادن ها، کِرم لیست دادن‌شان جنبید، گفتند: برای دست گرمی و به یاد گذشته ها، لیست می دهیم! مدتی بعد دیدند اوضاع جبهه پرانی داغ است، گفتند: ما هم جبهه داریم و خلاصه جبهه دادند. گفتند: به یاد دوم خرداد می خواهیم یکی دو تا نماینده رکورد شکن به صحنه بیاوریم جگرمان خنک شود؛ کواکبیان محض خنک شدن جگر اصلاحات به صحنه آمد که دست بر قضا، محض خنده، رأی نیاورد و حذف شد. خلاصه از برکات انتخابات مجلس نهم، عاقبت تحریم اصلاح طلبان به معرفی لیست های جداگانه، رأی دادن مخفیانه خاتمی در حوزه ای از روستاهای دماوند و نه دوباره مردم به لیست های اصلاح طلبان ختم شد.

3- اصغر فرهادی برای فیلم "جدایی نادر از قادر" اُسکار گرفت. خداییش حق با شماست! هر چه فکر کردیم، دیدیم این موضوع به انتخابات نهم ربطی ندارد ولی کاراگاهان می گویند: همیشه کلید حل معمّا در مسائلی است که بی ربط به نظر می رسد و شک برانگیز نیست؛ وقتی عن قریب، علی مطهری فساد اخیر بانکی را هم به مناظره احمدی نژاد و موسوی ربط خواهد داد و بی بی سی فارسی، حضور مردم را به کیک و ساندیس مربوط می داند، ما چرا اُسکار را به انتخابات ربط ندهیم؟ ولی نه! ربطی ندارد، یک بازیگر ایرانی برای اعتراض به مناظره احمدی نژاد و موسوی به هالیوود رفته است و کشف حجابی کرده تا بدنش هوایی بخورد این چه ربطی به انتخابات نهم دارد؟ فیلم "جدایی نادر از سیمین" حتماً از بالاترین استاندارد های روز دنیا برای فیلم سازی برخوردار بوده که جایزه اسکار گرفته است. چرا همیشه بدبین باشیم. حالا یک کمی اوضاع ایران را جنگلی نشان داده که داده. هالیوود خواسته است بگوید: اگر ما در مورد ایرانی ها zoo (300- باغ وحش) ساخته ایم، فرهادی یک کمی محترمانه‌ترش را ساخته است. خلاصه اسکار فرهادی، سیاسی نیست بلکه هنری است و همین جلوه های هنریش، دل دوستان غربی را برای دادن اسکار برده است.

4- پس از گذشت 33 سال از عمر انقلاب، فراکسیون مینیمم مجلس شکل خواهد گرفت. همان‌طور که مستحضر هستید اصلاح طلبان به دلیل مشی جداگانه و عده قلیل‌شان در مجلس هشتم – نزدیک به 50 نفر- فراکسیون اقلیت مجلس را تشکیل دادند. اما در این دوره از انتخابات نهم با توجه به 225 نماینده ای که حضورشان قطعی شده است و گرایش سیاسی کسانی که به دور دوّم رفته اند، به نظر می رسد عده اصلاح طلبان در مجلس به اندازه انگشتان دو دست یا در خوشبینانه ترین حالت دو دست و یک پا خواهد رسید. از همین رو، تشکیل فراکسیون می‌نیمم مجلس لازم به نظر می رسد. حیف شد! جا دارد از دوستان عزیز سفر کرده ای مثل کواکبیان، علیخانی، دلخوش و... یادی بکنیم...

5- همه گزینه های روی میز تغییر کرد. آقای اوباما در فاصله کمی از اتمام انتخابات نهم ایران، مطابق معمول هر سال و به‌ویژه سال های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، در لابی ثروتمندان صهیونیستی – آی پک- حضور یافت. پس از اتمام 10 دقیقه اول سخنرانی که پاچه صهیونیست ها در دهان آقای اوباما خیس می خورد، آقای اوباما در ادامه سخنرانی خود برای خنک شدن جگر، دل، قلوه و خلاصه اعماق تهِ صهیونیست ها بحث از ایران را نقل محفل کرد.

ایرانی کُشون جلسه "آی پک" امسال با هر سال شباهت و تفاوت جالبی داشت. شباهت از این جهت که همه گزینه ها در مورد ایران هنوز روی میز است اما تفاوت از این جهت که بالاخره، اوباما گفت که این گزینه های روی میز چیست؟ بیچاره ها این همه سال، منظورشان از همه گزینه ها، همه گزینه های دیپلماتیک بوده است. خدا ما را ببخشد چقدر در طول این 33 سال بد فکر می کردیم هر چند ما هنوز هم فکر می کنیم که گزینه حمله نظامی آمریکا به ایران با یک چِخه گفتن مردم در انتخابات به آمریکا، کلاً حذف شد و خلاصه این هم از برکات انتخابات نهم بود؛ هر چند ما قبل از انتخابات به آقای اوباما گفته بودیم که: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

rajanews.com


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/12/20 و ساعت 11:27 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/12/19 و ساعت 11:4 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/12/18 و ساعت 12:54 عصر | نظرات دیگران()

خبرنامه دانشجویان ایران، همزمان با نزدیک شدن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می توان گفت، اصلی ترین سوالی که سیاسیون، رسانه ها و اقشار مختلف به آن می پردازند، میزان مشارکت مردم در پای صندق های رای است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، آماری که در زیر مشاهده میکنید میزان مشارکت مردم در تهران و کل کشور در هشت دوره‌ی قبلی مجلس شورای اسلامی از سال 57 که اولین مجلس شورای اسلامی تا سال 86 است.

در مجموع هشت انتخاباتی که برای تعیین ترکیب اعضای خانه ملت برگزار شده، انتخابات مجلس پنجم با حضور 71 درصد واجدین اخذ رای، در بالاترین لیست جایگاه قرار دارد و مجلس هشتم با غیبت 49 درصد واجدین شرایط در انتخابات اسفند 86 در پایین ترین جایگاه است. در تمامی ادوار مجلس، بیش از 50 درصد واجدین اخذ رای در انتخابات حضور یافتهاند.
 
 

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/12/11 و ساعت 11:16 عصر | نظرات دیگران()

در حاشیه انتخابات مجلس نهم/ کارتون: رضا باقری

 


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/12/11 و ساعت 12:49 عصر | نظرات دیگران()

چند روز پیش خبری مثل بمب در شهرستان رامهرمز منفجر شد"سید ناصر موسوی نماینده سه دوره شهرستان رامهرمز رد صلاحیت شد"این خبر کافی بود تا سیل پیامکهای شادباش بین مردم ردوبدل شود"خرمشهر را خدا آزاد کرد   -  رامهرمز را جنتی""قذافی رفت" و...این عاقبت کسی بود که با خرید و فروش رای و توسل به قدرت تراول و سیم کارت و ترانزیت آدم از شهرهای اطراف رای جمع کند،این مسئله کافی بود تا شور انتخاباتی را صد چندان کند ،خود افراد زیادی را سراغ دارم که بعد از سالها تصمیم به رای دادن گرفتند چون احساس کردند رای شان تاثیر گذار است ،این اقدام اعتبار شورای نگهبان را به شدت ارتقاء و به بالاترین حد خود رساند.

اما این شادی دوامی نیافت ،"مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد – آقامون سید ناصر موسوی تایید شد" یک اقدام غیر منتظره و نادرآنهم پنج روز بعد از شروع تبلیغات ،موجی از ناراحتی و تاسف و تاسف و باز هم تاسف.

امروز هیچ جوابی درقبال طعنه ها به مملکت و شورای نگهبان نداشتم ،جز سر تکان دادن. چه کسی جوابگواست ؟ آب به جوی رفته را چه کسی برمیگرداند؟ چه کسی جوابگوی کاهش مشارکت مردم است؟ این سوال را چه کسی جواب میدهد : تفاوت انتخابات با رای ناسالم و انتخابات فرمایشی دوران طاغوت در چیست؟ آیا این بار هم رهبر عزیزمان باید تاوان پس بدهد؟

 

مجید م (9/12/90)

www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/12/9 و ساعت 5:34 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 395654
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی