سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

چندی ایست که دشمنان قسم خورده نظام و نوچه های داخلی شان  دم از رفراندوم هسته ای میزنند! که اولا" لازم است بررسی شود که آیا مشکل غرب با ایران فقط مسئله هسته ای است ؟کاملا واضح است که این مسئله یک بهانه در دست غرب میباشد ،تمام مشکل آمریکا وایادیشان استقلال سیاسی و اسلامی بودن جمهوری ماست! از اول انقلاب با کودتا و کشتار و سپس جنگ به مقابله با نظام پرداخته اند و پس از مقاومت جمهوری اسلامی طی این سالها که منجر به سرایت انقلاب به کشورهای اسلامی شده است رو به ترفند جدید یعنی مقابله با جمهوری اسلامی از طریق "مردم"آورده است مردمی که خون داده اند و انقلاب را بوجود آورده اند، اما چگونه؟همانطوری که رئیس سازمان سیا در کنگره آمریکا گفت که با تحریم و فشار به مردم ایران ،آنها را مقابل نظام شان قرار خواهیم داد !اگر این توطئه جدید موفق شود ،خواهیم گفت که به یکباره تمامی دستاوردهای امام وشهدا را به باد خواهیم داد .

دراین توطئه یک بخش آن" رفراندوم هسته ایست " که عملی دو سر باخت برای مردم و نظام میباشد،مطرح کردن این رفراندوم از حلقوم افرادی که هیچ اعتقادی به نظام و رفراندوم ندارند جای سوال نیست؟

1:کدام کشور مستقلی برای حقوق مسلم خود که در اثر فشار خارجی به چالش کشیده شده است رفراندوم برگذار کرده است ؟آیا آمریکا برای حمله به عراق و افغانستان رفراندوم برگذار کرد؟آیا فکر نمیکنید با برگذاری رفراندوم از این به بعد برای تمامی مسائل ریز و درشت رفراندوم باید برگذار کرد؟این کار مثل این میماند که بعد از حمله عراق رفراندوم برگذار کنیم که آیا مقاومت بکنیم یا تسلیم شویم؟

2:نفس قبول کردن رفراندوم یعنی عقب نشینی ،یعنی اثر بخشی تحریم ها یعنی پالس به امریکا که تحریم بسیار موثر بوده و این کار صرفه نظر از نتیجه رفراندوم به تشدید تحریم ها چه در مسئله هسته ای و چه در مسایل دیگر خواهد انجامید!

3:به فرض رای مردم در رفراندوم مثبت باشد ،آیا استکبار و این عناصر سست و فریبکار نتیجه رفراندوم را میپذیرند ؟آیا آشوب بعد از رفراندوم متصور نیست؟

4:اگررای مردم منفی باشد،آنوقت است که باید فاتحه انقلاب را خواند این کار یعنی علامت به استکبارو زانو زدن نظام در مقابل تحریم هاست ،آنوقت است که آمریکا و غرب با چماق تحریم تمامی استقلال سیاسی نظام را خواهند گرفت ،مثلا برای رفع تحریم واطمینان از عدم فعالیت هسته لازم است تمامی مملکت را بازرسی کرد ،عین همانکاری که در عراق قبل ازاشغال انجام شد،یا مثلا خواهند گفت از تروریسم نباید حمایت کنید و اسرائیل را به رسمیت بشناسید در غیر اینصورت تحریم....

آیا با این اوصافی که گفته شد عاقلانه ترین راه بجز مقاومت وجود دارد؟آیا فکرنمیکنید تغییر نظر غرب از اجلاس استانبول تا بغداد بخاطر پالس های خائنین داخلی مبنی بر اثر بخشی تحریم ها باشد؟

مجید م www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 91/4/23 و ساعت 12:48 عصر | نظرات دیگران()

امیر محمد محقق: در شرایطی که رزمایش موفق موشکی سپاه پاسداران، بازتاب بسیار گسترده‌ای را در رسانه‌های جهان به دنبال داشت و وزرای خارجه کشورهای اروپایی و امریکا را به واکنش واداشت، رسانه فارسی‌زبان وابسته به دولت انگلیس تلاش کرد تا در یک برنامه تلویزیونی، تلاش کرد اثبات کند که ایران توان مقابله نظامی با غرب در خلیج فارس و تنگه هرمز و دیگر مناطق حیاتی و ژئوپلتیک برای غرب را نداشته و در صورت بروز درگیری، غرب قطعا پیروز این مناقشه و درگیری خواهد بود.

به گزارش رجانیوز، بی بی سی فارسی روز گذشته تلاش کرد با دعوت از دو چهره که آن‌ها را کارشناس و دانش‌آموخته علوم نظامی معرفی می‌کرد، تلاش کرد با استناد به سکوت برخی تحرکات نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس نتیجه تقابل و رویارویی احتمالی ایران و غرب در خلیج فارس را پیروزی غرب عنوان کند.

شاید این تشکیک بهانه خوبی باشد تا به اختصار به روند درگیری ایران و غرب در خلیج فارس پرداخته و  ببنیم آیا واقعیت آن چیزی است که به اصطلاح استاد دانشکده‌ی جنگ کانادا در این باره مطرح کرده و یا واقعیت توان نظامی ایران در منطقه و خصوصا خلیج فارس واقعیت دیگری است که موجب شده است با وجود بیش از ده سال کوبیدن دولت امریکا بر طبل جنگ با ایران همچنان جرات عملی کردن این تصمیم را نداشته باشد.

 

<!--[if !supportLists]-->1-                    <!--[endif]-->ناوگان  پنجم آمریکا در خلیج فارس متشکل از ناوهای هواپیمابر و رزمناوها و ناو شکن‌ها هیچ کوریدوری برای عبور ندارند مگر از دالان بین جزیره‌ی فارسی و ابوموسی و این‌همه حمایت اوباما از امارات برای جدا کردن ابوموسی فقط به جهت این است که زنجیره جزایر ایرانی کنار هم عملاً یک ناو بزرگ هواپیمابر و موشکی است. لذا ناوهای آمریکایی هیچ تاثیر جدیی در منطقه ندارند و با اولین درگیری فاجعه ناوهای استارک (37 کشته) و ساموئل بی رابرتز که در سالهای 66 و 67 رخ داد، در سطح بسیار وسیعی اتفاق خواهد افتاد. این اتفاق می تواند صرفاً با مین ریزی به وجود بیاید. ادعای مین روبی نیز تاثیری در واقعیت ندارد زیرا به تاکید دیوید یانکرز فرمانده وقت نیروهای آمریکایی در خلیج فارس آمریکا هیچ دفاعی در مقابل مین های ایرانی ندارد. و این در حالی است که بیش از 25 سال از آنروز گذشته است.

<!--[if !supportLists]-->2-                    <!--[endif]-->جزایر ایرانی مجهز به موشک های بالستیک فوق سریع خلیج فارس هستند. وقتی می گوئیم بالستیک و فوق صوت یعنی از سیستم ضد موشک که با رهگیری کار می کند کار چندانی ساخته نیست! اساتید نظامی باید بهتر بدانند وقتی فاتح 110 دریایی یا همان خلیج فارس از جزایر یا ساحل 2200 کیلومتری شلیک شود تا لحظه اصابت به کشتی های آمریکایی  زیر یک دقیقه  وقت می برد. این هجوم عمودی است و مثل کروز روی سطح عمل نمی‌کند.

<!--[if !supportLists]-->3-                    <!--[endif]-->موشک قیام و سجیل وقتی که شلیک می شوند از جو زمین بیرون می روند و روی نقطه هدف وارد می شوند. بالستیک و غیر قابل ردیابی هستند و ضریب خطای 500 متر نهایت تلنرانس آن است. از لحظه ورود به جو تا برخورد به زمین کدام سیستم رهگیری توان درگیری با آن را دارد؟ خصوصاً اگر به تعداد و ترکیبی باشند.

<!--[if !supportLists]-->4-                    <!--[endif]-->بستن تنگه هرمز به معنای غرق یک نفتکش نیست که سه روز بعد مشکل بر طرف شود. بستن تنگه در سال 65 تا 67 اتفاق افتاد و بیش از 300 کشتی تجاری وابسته به غرب و ناو فوق پیشرفته ساموئل بی رابرتز را درون خود بلعید! باز توصیه می کنم جناب استاد مصاحبه‌های فرمانده وقت نیروهای آمریکایی را درخصوص میدان مین بودن خلیج فارس مطالعه کنند.

<!--[if !supportLists]-->5-                    <!--[endif]-->در سال 66 ژاپن، دانمارک، انگلیس و... کشتی های مین روب فرستادند تا قضیه بریجتون تکرار نشود و فرانسه ناوگروه تولون را به سرفرماندهی ناو هواپیمابر کلمانسو فرستاد. ما حصل همه ی این اتحاد در 25 فروردین 67 دیده شد. ناو ساموئل بی رابرتز 600 میلیون دلاری با یک مین چند صد دلاری از کمر شکست !

<!--[if !supportLists]-->6-                    <!--[endif]-->و اما سیبل بودن ناوگان آمریکایی جناب استاد چگونه از قدرت نظامی مطلق حرف می زنند وقتی ناوگان آمریکایی در مقابل پهباد های ایرانی توان اختفاء ندارند و تصاویر ترددشان از تهران رصد مستقیم می شود؟ می دانید این یعنی چه؟

<!--[if !supportLists]-->7-                    <!--[endif]-->موشک حوت با تکنولوژی انحصاری ایران- روس اصلاً امکان ردیابی ندارد. این درحالی است که از قدرت تخریب این موشک روی بدنه ی ناو شمارگان آن اطلاعاتی در دسترس غربی‌ها نیست.

<!--[if !supportLists]-->8-                    <!--[endif]-->جزایر ایرانی این قدرت را به سپاه داده است که هر لحظه اراده کند حجم زیادی قایق به آب بیاندازد و هر لحظه اراده کند غیب شود. و به این توان بسیج ساحلی را اضافه کنید آمریکا چه می کند؟ همه سواحل و بندرهای ایران را باخاک یکسان کند؟ می تواند؟

<!--[if !supportLists]-->9-                    <!--[endif]-->در سال 66 و 67 آمریکا به سادگی ناوچه های ارتش را غرق کرد اما به هیچ وجه نتوانست در مقابل قایق های تقریباً تند رو سپاه کاری کند. این قایق ها امروز با سرعتی سه برابر ناو هواپیمابر حرکت می کند و این یعنی ناظر توان دیدن هدف را ندارد. ثانیاً این قایق ها مجهز به موشکهای میان برد فوق سریع در تعداد زیادند. تصور کنید زمانی که صد موشک یکباره به سوی ناوگان پنجم رها شود! چه می کنند؟ چه می توانند بکنند؟

<!--[if !supportLists]-->10-                <!--[endif]-->وظیفه محافظت از ناوها هنوز بر عهده ی هلی کوپترهاست. تجربه سالهای66 و 67 به آمریکا اثبات کرد ایران با موشکهای ضد هلی کوپتر می تواند چشم ناوگان را کور کند امروز همه ساحل ایران مملو از موشک های ضد بالگرد استاتیک ، پرتابل و دوش پرتاب است.

<!--[if !supportLists]-->11-                <!--[endif]-->امروز ایران در کنار این توانمندی‌ها، موشک‌های دور زنی دارد که از سمنان دهانه اقیانوس هند را هدف گرفتند و هلی کوپترهای آمریکایی اصابت را تصویر برداشتند.

<!--[if !supportLists]-->12-                <!--[endif]--> قایق فوق سریع یا مهدی(عج) که امکان تشخیص آن از قایق عادی بسیار سخت است. لحظه ای تشخیص داده خواهد شد که شش متر در شش متر بدنه ی ناوشان سوراخ شده است.

<!--[if !supportLists]-->13-                <!--[endif]--> قایق های باور را بهتر است از اطلاعات نیروی دریایی آمریکا پیگری کرد.

<!--[if !supportLists]-->14-                <!--[endif]--> در قبال پایگاه های منطقه ای، ترکیب موشک‌های برد کوتاه، بلند و میانی با سرعت های متعدد که ده سال است شلیکشان در ایران تمرین می شود چه بلایی بر سر سیستم ضد موشکی می آورند؟ این در حالی است که می‌توان از موساد درخواست کرد تا مدارک سه آزمایش شکست خورده شکار موشکی شبیه به شهاب را در اختیار بگذارند شاید تلویزیون ملکه هم تمایلی به افشایش پیدا کند! و این در حالی است که هنوز سخنی از موشک‌های ضد رادار با کلاهک خوشه ای به میان نیامده است و یا اینکه همه موشک‌های ایرانی به کلاهک‌های خوشه ای مجهز شده‌اند.

<!--[if !supportLists]-->15-                <!--[endif]-->و شاید بهتر است مقاله سقوط عقاب آقای والرشتاین مطالعه شود تا مشخص شود که آمریکا فقط به کشوری حمله می کند که توان دفاع نداشته باشد


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 91/4/17 و ساعت 11:14 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 396170
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی