سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

هیئت فقهی رهبرانقلاب وقف دانشگاه آزاد را خلاف شرع دانست
بنابر گفته صدر "هیئت متخصصان فقهی و حقوقی مامور از طرف رهبر معظم انقلاب که سرپرستی آن را آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه بر عهده داشته است، وقف اموال دانشگاه آزاد را هم غیرقانونی و هم خلاف شرع تشخیص داده است

 


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 11:45 عصر | نظرات دیگران()



 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 10:40 عصر | نظرات دیگران()

 به گزارش شبکه ایران، دکتر غلامحسین الهام، عضو حقوقدان شورای نگهبان، با بیان این‌که « قانون گذاری از اعمال حاکمیت است و نسبت به اعمال حاکمیت مسوولیت قضایی وجود ندارد» مصوبه نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد اساسنامه دانشگاه آزاد و از سوی دیگر بحث وقف اموال از سوی موسسین این دانشگاه را یادآور شد و تاکید کرد: وقف زمانی صورت می‌گیرد که اموال دارای مالک باشد، درحالی که مال بیت‌المال و دولت را نمی‌شود وقف کرد، اموال دانشگاه آزاد بخش عمده‌ای متعلق به دولت و بیت‌المال است و دانشگاه آزاد نیز ملک شخصی نیست.

 

وی هم‌چنین با اشاره به «اختلاف گفتمانی بین احمدی‌نژاد و هاشمی‌رفسنجانی» و شرکت نکردن رییس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطرنشان کرد: وقتی ابزارهای حکومتی در خدمت حمایت و یا مخالفت با گفتمانی که درست نیست صرف شود مسوول آن کسانی هستند که این کار می‌کنند. آقای هاشمی مجمع را خوب اداره نکرد که نتیجه آن نرفتن احمدی‌نژاد به جلسات مجمع شد. اگر مجمع تشخیص در جایگاه عالی مصلحت نظام فراتر از نگرش‌های جریانی و حزبی اداره می‌شد، این اتفاقات پیش نمی‌آمد که مثلا خیلی سطحی و خیابانی مسائلی راجع به اساس فتنه و تقلب در انتخابات در جلسات مجمع مطرح شود.

وی تاکید کرد: احمدی‌نژاد بعد از جریان فتنه به جلسات مجمع نرفته است و قبل از آن را نمی‌توان گفت که نمی‌رفت. آقای احمدی‌نژاد نسبت به مسائل حاکمیتی مشکل نداشت؛ چراکه هم جلسات را می‌رفت، هم در جلسه‌ای که با پیشنهاد خبرگان در سال 86 یا 85 تشکیل شد و رئیس خبرگان و رییس مجمع در آن حضور داشت شرکت کرد. ایشان بحث و باب ارتباط حکومتی و حاکمیتی را نبسته بود. در جلسات مجمع شرکت می‌کردند و حالا اگر در برخی جلسات نبودند به دلیل حجم زیاد فعالیت‌هایش بود. ولی با سوءاستفاده از ظرفیت مجمع تشخیص علیه گفتمان اصولگرایی ناب که احمدی‌نژاد از دولت نهم عامل آن بود و به عنوان گفتمان امام نیز مطرح شد، عمل و با این گفتمان مخالفت و مشکل‌سازی شد. بحث آقای موسویان از دل مجمع بیرون آمد. چه بود مساله؟ این جلوه‌ای از مشکلات بود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 10:32 عصر | نظرات دیگران()

وی در خصوص دو نفر از نامزدهای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته که به عنوان متهمین اصلی فتنه بعد از انتخابات شناخته می‌شوند، بیان داشت: به نظر من این دو نفر اشتباه بزرگی مرتکب شدند. وقتی شورای نگهبان نتایج انتخابات را اعلام کرد، باید این آقایان به آن نتایج تن می‌دادند. ممکن است یک کسی نتیجه قانون را باور نداشته باشد ولی باید به آن قانون تن بدهد؛ در حقیقت باید نتیجه قانون را قبول کند. در غیر این صورت مثل این است که افرادی که به قاضی رفته‌اند، قاضی حکم بدهد ولی یک نفر بیاید بیرون و بگوید من حکم قاضی را قبول ندارم. او می‌تواند در ذهن خودش یک اعتقاد یگری داشته باشد ولی باید به حکم قاضی تن بدهد حتی اگر قاضی اشتباه کرده باشد و اگر این کار صورت می‌گرفت، خیلی وضع عوض می‌شد

محسن رضایی در ادامه گفت وگو با روزنامه خبر، منظورش را از برخی نخبگانی که کنار کشیدند، چنین عنوان کرد: به نظر من افرادی مثل آقای هاشمی باید نقش فعال تری را در کنار رهبری ایفا می کرد مانند نقش مرحوم احمد آقا که بازوی حضرت امام بودند. احمد آقا فرزند امام از فاصله گرفتن بسیاری از اشخاص از حضرت امام جلوگیری کردند. از جمله آنها ماجرای حضرت آیت الله طالقانی بود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:59 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، رهبر انقلاب درباره این فیلم سینمایی که روزهای پایانی اکران خود را می گذارند نظراتی را بیان کرده اند که جالب توجه است.

ایشان مضمون طلا و مس را "عالی" خطاب کرده اند و با بیان اینکه کارگردانی این فیلم سینمایی خوب بوده است از بازی دو بازیگر اصلی این فیلم که نقش یک روحانی و همسرش را بازی می کردند تمجید فرموده اند.

رهبر انقلاب بازی شعیبی و جواهریان در این نقش را برای مخاطب "خیلی خوب" و "باورپذیر" دانسته اند.

ایشان طلا و مس را نمایش کاملی از زندگی یک طلبه عنوان کرده اند


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:54 عصر | نظرات دیگران()

مجید محمدی که وابستگی خود به موساد و سفرش به اسرائیل را نشانه روشنفکری بی تعصب! می داند در مقاله ای ضمن مقایسه موسوی و کروبی می نویسد؛ «کروبی برخلاف موسوی، خود را در مقام یک رهبر اپوزیسیون می بیند به همین لحاظ مرتبا دیدگاه هایش را علاوه بر سایت خود(سحام نیوز) در مصاحبه با رسانه های خارجی در میان می گذارد و متهم کردن کروبی به عامل خارجی بودن نیز هیچ تاثیری در رفتار سیاسی وی نداشته است».

محمدی در ادامه مقاله خود تاکید کرد: «او نیازی نمی بیند تا شعارهای مردم مثل «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را به «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران» تغییر دهد تا به حاکمیت بقبولاند او ضداسرائیلی است. او نیازی نمی بیند در مصاحبه با شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خارج از کشور به مجری مودب و متین برنامه توهین و وی را به خاطر یک نقل قول به کیهان منتسب کند، حضور خود را در رسانه های خارجی با مواضع ضدامپریالیستی توجیه کند، یا به اسرائیل بد و بیراه بگوید تا از سوی حاکمیت به عنوان عامل اسرائیل یا آمریکا متهم نشود».

گفتنی است سرویس های غربی مدت هاست به این نتیجه رسیده اند که کروبی به لحاظ روانشناختی فاقد توان تشخیص خیر و صلاح خود از تحریکات دیگران است و بنابراین هر از چندگاه با تحریک او از این عنصر تاریخ مصرف گذشته حداکثر بیگاری را می کشند.
 


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:53 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، سایت آزادی بیان وابسته به جریان فتنه نوشت: نزدیک به یک سال پس از انتشار شایعات و گزارشهای متناقض در باره بازداشت، تجاوز و سرانجام کشته شدن «ترانه موسوی» اکنون یک «منبع مطلع» می گوید این داستان از اساس ساختگی و جعلی است.

این سایت به نقل از یک منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود نوشت: من از طرق مختلف و با مراجعه به تمام اطلاعات موجود در وبلاگ‌های ایرانیان چپ، چریک آنلاین و زیرزمین کوشش کردم تا ردی از این فرد، خانواده، دوستانش، همکارانش و یا حتی اهالی روستایی که ادعا شد وی در آن دفن شده بیابم ولی هیچ مدرکی از اینکه اصولا چنین فردی وجود خارجی داشته باشد در دست نیست

گذشته از آنکه مطلقا حتی یک نفر هم پیدا نشد که ادعای دوستی با ترانه موسوی صاحب عکس منتشر شده و مقتول این داستان بکند، فردی هم که به عنوان شاهد ماجرا اعلام شد حرفهایی سرشار از ضد و نقیض گویی زد، ضمن اینکه این فرد در تاریخ مورد ادعا یعنی هفتم تیر سرکار خود حاضر بوده است.

در مرحله بعدی تمام آموزشگاه های آرایشگری، خیاطی، آشپزی و… در محدوده مورد نظر مورد مراجعه قرار گرفت و هیچ یک از صاحبان این آموزشگاه ها وجود چنین فردی را تایید نکردند جالب اینکه یکی از منابع وبلاگی می گفت این عکس را از صاحب آموزشگاه آرایشگری در نزدیکی حسینه ارشاد گرفته و دیگری مدعی بود که از منزل ترانه موسوی این عکس را «کش رفته است»!


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:52 عصر | نظرات دیگران()

بدهی دولت به بانک مرکزی که در دوره اصلاحات به رقم نگران کننده 11 هزار و 714میلیارد تومان رسیده بود، در دولت دکتر احمدی‌نژاد بیش از 2500 میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش رجانیوز به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت یه استناد آمارهای بانک مرکزی از کاهش 2500 میلیارد تومانی بدهی‌های دولت به بانک مرکزی خبر داد

با شروع به کار دولت نهم، روند تسویه بدهی دولت به بانک مرکزی بهبود پیدا کرد به طوری که در پایان سال 1384 بدهی دولت به بانک مرکزی بیش از یک هزار میلیارد تومان کاهش یافت و به 10 هزار و 125 میلیارد تومان رسید.

این رقم در سال 1385 کمی افزایش یافت اما در سال‌های 1386 و 1387 مجددا شاهد کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی بودیم به طوری که در پایان سال 1387 بدهی دولت به بانک مرکزی به 9 هزار و 142میلیارد تومان کاهش یافت. بدین ترتیب، بدهی دولت در پایان سال 1387 نسبت به سال 1382 بیش از 2هزار و 571 میلیارد تومان کمتر شد.

رقم بدهی دولت به بانک مرکزی در پایان بهمن ماه سال گذشته هم با اندکی افزایش به 9 هزار و 271 میلیارد تومان رسید. با این حال این رقم هم نسبت به بدهی سال 1382 حدود 2442 میلیارد تومان و نسبت به اسفندماه سال 1383 هم 1921 میلیارد تومان کمتر است.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:50 عصر | نظرات دیگران()

در حالی که بسیاری از سایت های حامی فتنه در خارج از کشور راهکار جدیدی را برای پوشاندن وابستگی های خود به جریان استکبار برگزیده اند. 
 به گزارش جوان آنلاین در حالی که بسیاری از سایت های حامی فتنه در خارج از کشور راهکار جدیدی را برای پوشاندن وابستگی های خود به جریان استکبار برگزیده اند اخیرا برخی از سایتها و گروههای طرفدار فتنه سبز که با هزینه سازمانها و کشورهای غربی و مخالف نظام جمهوری اسلامی راه اندازی شده اند ، جهت سرپوش گذاشتن بر وابستگی خود به دشمنان و همچنین مظلوم نمایی و مطرح کردن بیشتر خود اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی و کمک خواهی در برخی از شهرهای کشورهای اروپایی نموده اند . معلوم نیست این سایتها هزینه سنگین اینگونه تبلیغات گدایی را از کدام منبع تامین نموده اند؟
 


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()

چه برداشتی از حجاب زن در ایران دارند ؟!


بدحجابی بازیگران زن درجشنواره‌خارجی



انتشار عکسهای بی حجاب و بعضا بدحجاب بازیگران زن سینمای ایران بعد از شرکت در جشنواره های خارجی، موضوعی بوده که علی رغم اینکه همواره از سوی رسانه های مختلف داخلی گزارش شده، مسئولین توجه نکرده اند!

فیلم تسویه حساب ساخته تهمینه میلانی برای نخستین بار در جشنواره فیلم شانگهای به نمایش در آمد. پس از نمایش این فیلم، دست اندرکاران این فیلم در یک نشست خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

باید دید این بازیگران که به عنوان نماد و نماینده مردم کشورمان در چنین جشنواره هایی شرکت می کنند چه برداشتی از حجاب زن در ایران دارند که با چنین پوشش هایی در این نشست ها شرکت می کنند.

گفتنی است تهمینه میلانی «تسویه حساب» را سال 83 کارگردانی کرده است و در این فیلم مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروز‌آذر، بهاره افشاری، اکبر عبدی، سیاوش تهمورث و حامد بهداد به ایفای نقش پرداختند.

صرف نظر از اینکه مهمترین پیام این فیلم شیوع فساد اخلاقی در بین مردان ایرانی است، باید دید مسئولین محترم سینمای ایران با چه انگیزه ای مجوز پخش این فیلم در یک نشست خارجی را داده اند تا به عنوان نمایی از زندگی مردم ایران در اذهان کشورهای بیگانه نقش ببندد!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/4/21 و ساعت 7:21 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397497
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی