سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اگر دانشمند همه آنچه را که می گفت، نیکو و درست بود، شاید از عجب وخودپسندی دیوانه می شد . دانشمند آن است که درستیهایش فراوان باشد . [امام حسین علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

رییس ستاد اقامه نماز و احیای زکات کشور گفت: هر فریاد الله اکبری ثواب ندارد، و خیلی ها با فریاد های الله اکبر بی ثوابشان دل آمریکا و استبکار را شاد کرده که باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
حجت الاسلام "محسن قرائتی" روز پنجشنبه در ادامه همایش سراسری اندیشه های آسمانی در مشهد افزود: خیلی ها که فریاد الله اکبر سر دادند ، باید در روز قیامت پاسخگو باشند که برای چه حزب و یا برای چه شخصی آن را سر دادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی ادامه داد: میان جوانان کشور ما موجی وجود دارد و اگر به کسی علاقمند باشند فریاد "آزاد باید گردد" سر می دهند و اگر با شخصی مشکل داشته باشند، فریاد " اعدام باید گردد" می گویند، در صورتی که در این امر هم نباید به صورت خود سر فریاد بزنیم بلکه باید تفکر و بررسی کنیم.
قرائتی با تاکید بر ترویج فرهنگ و معارف غنی نماز در جامعه اسلامی گفت: نباید تنها به خواندن نماز اکتفا کنیم ، بلکه بایستی با تدبر در اسرار نماز به معارف گهربار آن هر چه بیشتر پی ببریم.
او با اشاره به پرسش برخی افراد که چرا غرب و غربی ها در حالی که نماز نمی خوانند، پیشرفت های زیادی داشتند به آیاتی از قرآن کریم استناد کرد و افزود: باید در کنار عبادت به دنبال کسب علم هم برویم، در صورتی که ما عین اینکه عبادت می کنیم ولی در کسب علم کمی غفلت کرده و غربی ها از این حیث از ما پیشی گرفته اند.
 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 11:27 عصر | نظرات دیگران()

شبکه ایران: 26 تیر 1388 را باید یکی از تاریک‌ترین نقاط در تاریخ 30 ساله برگزاری نماز جمعه تهران دانست؛ روزی که نمازگزاران تهرانی شاهد برگزاری نماز به صورت مختلط و همراه با سوت و کف و حرمت‌شکنی بودند.

اما آنچه تلخی این روز را مضاعف کرد، سخنان خطیب جمعه بود که در راستای همراهی با اغتشاشگران ارزیابی شد.

حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه بعد از دو ماه غیبت

آقای هاشمی در شرایطی بعد از 8 هفته برای خواندن خطبه و اقامه نمازجمعه وارد دانشگاه تهران شد که فضای سیاسی کشور پس از آشوب‌های خیابانی هفته‌های بعد از اعلام نتایج انتخابات، شاهد آرامش و شفافیتی نسبی بود.

ایجاد این آرامش که حاصل تلاش گسترده مجریان و ناظران انتخاباتی و نیروهای امنیتی بود، پس از آن انجام شد که ناظران انتخابات با ارائه اسناد و دلایل متعدد و حتی تمدید پنج روزه مهلت رسیدگی به شکایات، در جهت رفع ابهامات کوشیدند و حتی در آخرین اقدام، به بازشماری تصادفی 10 درصد از کلیه آراء در حضور دوربین‌های رسانه ملی پرداختند.............

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 11:23 عصر | نظرات دیگران()

ماشالله عباس زاده  در ابتدا با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی " نقد عادلانه " نسبت به جناح‌های  حاکمیت، به  بررسی نحوه برخورد دولت اصلاحات با متهمان قتل های زنجیره ای پرداخت و گفت : طبقه منفی‌ ? وزارت کشور در دولت اصلاح طلبان به لحاظ ساختمانی و کالبدی در ساختمان وزارت کشور وجود داشت که از آن به عنوان شکنجه گاهی‌ هولناک و بازداشتگاهی مخوف مورد استفاده می شد و متهمان قتل های زنجیره ای در آن طبقه مورد بازجویی قرار می گرفتند از جمله سعید امامی ؛

وی در ادامه با بررسی نقش معاونین وزارت کشور در این قائله پرداخت و گفت : آقای تاجزاده و ربیعی و  تنی چند از معاونین و مدیران به تور شبانه روزی در وزارت کشور مستقر بودند و با تعامل با نهاد‌های موازی امنیتی ،به بازجویی و شکنجه متهمان قتل های زنجیره ای  می پرداختند.

ماشالله عباس زاده در ادامه به حمایت از کودتای 18 تیر می پردازد و می گوید : در ?? تیر قداست  فقها شکسته شد و برای نخستین بار ساختار حکومت به چالش کشیده شد.

ماشالله عباس زاده،در ادامه با حمایت دوباره از کودتای 18 تیر علیه نظام افزود: ترس  از دانشگاهیان از یک ریشه تاریخی سر چشمه می‌گیرد، و آن همانا ناراحتی  تاریخی فقها در مواجه با اقشار پیشرو دانشگاهی و دانش محوران میباشد!

این کارشناس ارشد  دولت محمد خاتمی در خاتمه افزود: ترس  از دانشجونماها  و دانش محوران در کودتای 18 تیر  و اینکه دست به این همه سرکوب زده شد  از آن تعارض و تضاد ذاتی سرچشمه می گیرد که بین دانش و توسعه گرایی از یک سو و  فقها و فقیهان از سوی دیگر شکل گرفته است!

اظهارات این کارشناس امنیتی دولت اصلاحات نشانگر نوع تفکر در دستگاه دولت محمد خاتمی است ؛با نگاهی اجمالی به اظهارات این کارشناس میانی دولت محمد خاتمی که به گفته خود در همراهی کودتای 18 تیر نقش بسزایی ایفا کرده است می توان پی برد که کودتای 18 تیر در حقیقت برآینده دولت محمد خاتمی در مواجه با حاکمیت و فقها بود.

دولت اصلاحات به انضمام اتاق فکر این دولت که مشتمل بر مصطفی تاج زاده ، سعید حجاریان و عطالله مهاجرانی بود با هماهنگی محمد خاتمی مانیفست مورد نظر خود که همان جدایی دین از سیاست بود را سعی کردند  در بازه زمانی 8 ساله به اجرا در بیاورند که فوران این توطئه سهمگین علیه ملت ایران در 18 تیر آشکار شد؛ اما با هوشمندی ملت ایران و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد.

 


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 4:13 عصر | نظرات دیگران()

 
امروز یکی از سایت‌های حامی آقای موسوی و جریان ضدانقلاب، نامه‌ای از آقای خاتمی خطاب به یکی از بازداشت‌شدگان حوادث سال گذشته را منتشر کرد که تاریخ این نامه مربوط به ماه آینده است.

شبکه ایران: گاف یکی از سران اصلاحات در ارسال نامه برای یکی از زندانیان آشوب‌های خیابانی سال گذشته، روند صدور نامه و بیانیه در میان این طیف را مشخص کرد.

امروز یکی از سایت‌های حامی آقای موسوی و جریان ضدانقلاب، نامه‌ای از آقای خاتمی خطاب به یکی از بازداشت‌شدگان حوادث سال گذشته را منتشر کرد که تاریخ این نامه مربوط به ماه آینده است!

این نامه درحالی امروز منتشر شده که تاریخ امضا شده توسط سیدمحمد خاتمی، روز 17 مرداد امسال را نشان می‎دهد.


 این گاف رسانه‌ای که از سوی سایت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، نظر برخی کارشناسان مسائل سیاسی مبنی بر یک روند ثابت و از پیش تعیین شده برای سران این جریان را ثابت می‌کند.

این کارشناسان معتقدند که نامه‌ها و بیانیه‌های منتسب به آقایان موسوی، کروبی و خاتمی و سایر افراد وابسته به این جریان، از سوی خودشان نوشته نمی‌شود؛ بلکه این نامه‌ها توسط برخی اطرافیان که با رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور در ارتباط هستند، از قبل تهیه می‌شود و سپس بنا به تاریخ‌ موردنظر، از سوی این افراد و با نام خودشان منتشر می‌شود.

به عنوان مثال، چند ماه پیش و با ارسال اشتباه یک ایمیل از سوی مجتبی واحدی، سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که یک سال است به انگلیس سفر کرده و با بی‌بی‌سی همکاری می‌کند، مشخص شد که او بیانیه‌ای را برای مهدی کروبی تهیه کرده تا آقای کروبی به عنوان بیانیه خود برای یکی مناسبت‌های رسمی کشور منتشر کند.

البته اشتباهات بدیهی و جالب در بیانیه‌های آقای کروبی نظیر اشتباه نوشتن آیات قرآن و همچنین اعلام اینکه "من آماده رفتن به دیار فانی! هستم"، عدم تسلط کافی نویسنده این بیانیه‌ها به زبان فارسی را که نشان دهنده حضور مستمر و چندین ساله در کشوری غیر از ایران است، مشخص کرده بود.

این مساله درباره آقای موسوی هم مطرح شده است و از مسعود بهنود، یکی از بنیانگذاران تلویزیون دولتی انگلیس - بی‌بی‌سی فارسی - به عنوان نگارنده احتمالی بیانیه‌های او نام برده می‌شود.


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 4:11 عصر | نظرات دیگران()

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت فتنه‌گران در سال گذشته، گفت: اتفاقات سال گذشته در تصمیم‌گیری‌های آمریکا موثر بوده و تحریم‌های جدید حاصل عملکرد جریان اغتشاشگر است.
سید محمدرضا آقامیری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید غرب علیه ایران، اظهار داشت: این تحریم‌ها بنا بود که در گذشته علیه ایران اعمال شود و آمریکا بعد از انقلاب اسلامی در صدد اجرای آن بوده است.
وی افزود: باید پرسید چه شده است که با وجود همراهی کشورهای برزیل و ترکیه با ایران، آمریکا مذاکرات خود را نادیده گرفته و بحث‌های جدیدی مطرح می‌کند.
عضو شورای مرکزی رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر و فعالیت فتنه‌گران در سال گذشته، خاطرنشان کرد: اتفاقات سال گذشته در تصمیم‌گیری‌های آمریکا موثر بوده و تحریم‌های جدید حاصل عملکرد جریان اغتشاشگر است
 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 4:10 عصر | نظرات دیگران()

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که انتظار مقام معظم رهبری و مردم این است که هیچ مسامحه‌ای در پیگیری تخلفات انجام شده در حوادث کوی دانشگاه و بازداشتگاه کهریزک صورت نگیرد درباره روز پاسدار گفت: اگر سپاه پاسداران به وجود نمی‌آمد حوادث بعد از مشروطه و بعد از ملی شدن صنعت نفت در کشور رخ می داد

وی با اشاره به این که تشکیل سپاه پاسداران یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) بود، گفت: اگر سپاه در اوایل انقلاب به وجود نمی‌آمد همان حوادث بعد از مشروطه و بعد از ملی شدن صنعت نفت در کشور اتفاق می‌افتاد و این انقلاب از دست ملت ایران خارج می‌شد.
رضایی اضافه کرد: با تاسیس سپاه شاهد این بودیم که اکثر این تهدیدات و توطئه‌ها خنثی شده است.


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 4:8 عصر | نظرات دیگران()

یکی از مسئولین سابق اجرایی کشور و از حامیان اصلی جریان فتنه در دیداری با برخی از بانوان فعال در جبهه اصلاحات راهکارهای افزایش فعالیت اصلاح طلبان و گسترش جنبش سبز را تبیین نموده است

گفتنی است این مقام سابق اجرایی کشور در دیدار دیگری که با برخی تشکل های دانشجویی داشته ضمن انتقاد از دولت و  نظام گفت: حاکمیت می خواهد اصلاحات را دفن کند و سکوت اصلاح طلبان دلیلش مردن اصلاحات نیست اصلاحات زنده است و در موقع مناسب ضربه خود را به نظام وارد خواهد نمود.
وی همچنین بر ضرورت اجتناب از تندروی درمجموعه جریان سبزتاکید کرده و گفته است: ما باید جنبش سبز را که اقدام به تندروی می نمایند کنترل نموده و اهداف خود را در داخل اصلاحات به پیش ببریم.
وی همچنین گفته است، در حال حاضربهترین بهانه برای حضور اصلاحات در جامعه انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت و دامن زدن به مسائل معیشتی مردم می باشد زیرا در این زمان بیشترین مشکل مردم مسائل اقتصادی می باشد نه مسائل سیاسی زمان پرداختن به مسائل انتخابات و مواردی از این دست دیگر به سرآمده است.


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

عملیات محیرالعقول سربازان اسرائیلی در خاک فلسطین


و کسانی که کفر ورزیدند بعضی شان اولیاء بعضی دیگرند
رزمنده ی دلاوری را به دام انداخته اند
هدف را نشانه رفته است
به نظر می رسد گردانی را یک جا به اسارت گرفته اند
به عملیات محیرالعقول نیروهایش می نگرد و می بالد
یکی از فرماندهان فلسطینی را از سنگر خود بیرون کشیده اند
www.x-shobhe.com
حق دارد بترسد و اسلحه را نشانه رود
او این موفقیت را تنهایی به دست آورده و نگران از دست دادن است
این فرمانده بزرگ با چه صلابتی به آینده می اندیشد
نظامیان قدرتمند اسراییلی، سنگرها را یکی پس از دیگری فتح می نمایند
با همین تعداد اندک توانسته اند یک فرمانده ی بزرگ را به اسارت درآورند،عجیب نیست؟!
سربازان اسرائیلی با جرات تمام اسرا را در مقابل ورودی درمانگاه بازدید بدنی می کنند
اینجا خانه من است و متجاوز را زیرپای خود له خواهم کرد
فرمانده ی کوچک ما خسته است - تازه از رزمی بزرگ برگشته
حمله به یک پادگان و به اسارت درآوردن سربازان فلسطینی
با مردم کاری ندارند و فقط رزمندگان فلسطینی را با خود می برند
ظاهرا یکی از فرماندهان فلسطینی را در مقر خود به دام انداخته اند.
این پیروزی ها در جنگ تن به تن حیرت آور نیست؟!
آیا این بازرگان مسلح او را ربوده و اعضایش را به آمریکایی ها خواهند فروخت؟
حضور در شهرها و خیابان های فلسطین و غافلگیری شبانه جوانان
یک سرباز اسرائیلی برای ورد به یک سنگر مستحکم و فتح آن کافیست!
با دیدن دوربین خبرنگار، قدرت بیشتری از خود به نمایش می گذارند
به اسارت درآوردن یک جوان غیرمسلح فلسطینی توسط فقط چند سرباز اسرائیلی
آیا فقط با یک تانک وارد میدان کارزار شدن محیرالعقول نیست؟!
من کشته ی اشک ها هستم
از نتایج عملیات گسترده ی هوایی که دنیا را در بهت فرو برد
دقایقی دیرتر رسیده است و به تنها اثر باقیمانده از هم سنگرانش می نگرد
عملیات محیرالعقول اسرائیلی ها در به خاک و خون کشیدن رزمندگان فلسطینی
دستاوردهای حملات قدرتمندانه به فلسطینیان، محیرالعقول تر از تاکتیک های آنهاست

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 10:51 صبح | نظرات دیگران()

در دستشویی های ترمینال جنوب یک نوع شعار قابل مشاهده بود و در دستشویی های فرودگاه مهرآباد یک نوع شعار دیگر  و حتی در دستشویی ها ویژه مجلس یک نوع شعار قابل دیدن است البته این شعار نویسی الزاما به دستشویی ها ختم نمی شود بارها در طی این چند ما اخیر در آسانسورها ی اماکن خصوصی گرفته تا عمومی شعارنوشته ها مختلفی را دیده ام . گذشته از این پدیده مذموم نوع شعارها عموما ناسزاهای رکیکی علیه سران نظام می باشند که البته یا توسط نفر بعدی پاک می شود ویا بعد از پاک شدن جواب دندان شکنی به آن داده می شود ویا ناسزایی علیه یکی از سران فتنه نوشته می شود. قصدم از نوشتن این پست شعار نوشته ای بود که در دستشویی  یکی از تالارهای  گران ولنجک دیدم. مناظرهای سیاسی زیادی بروی دیوار ودرب دستشویی نوشته شده بود اما  در این میان کسی با خط خوش خطاب به کسانی که در حال مناظره مکتوب وناسزا گفتن به هم وپدر مادر سران فتنه بود وغیره بودند نوشته بود:        به نظر شما بهتر نیست برای تغیر حکومت و این نظام(....) جایی دیگری بجر توالت را انتخاب کنیم و یا چیزی غیر از سطل آشغال را بسوزانیم آخر چرا جریان ما به دنبال جاهای کثیف برای ابراز عقیده می گردد!!! 

بعد از خواندن این شعارها به این فکر فرو رفتم که مسئولیت این همه بی اخلاقی که در جامعه  در حال رواج است چه کسانی می باشد آیا این بی اخلاقی ها وناسزا گفتن ها در فرهنگ اسلامی وایرانی محلی از اعراب دارد؟ دورغ بستن به رای میلیونی مردم ، پشت پا زدن به اخلاقیات مسلمانی ، دعوت مردم به آشوب همه وهمه به این جریان بی اخلاقی وناسزا گویی دامن می زند

www.vakilirani.blogfa.com


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 10:31 صبح | نظرات دیگران()

نفوذ خبرنگاران خارجی برای تبلیغ اعتصابات بازار تهران با هوشیاری مردم و کسبه ناکام ماند. 

به  گزارش جوان آنلاین عصر روز گذشته  تعداد 4 خبرنگار خارجی وابسته به رسانه های  بیگانه در  بازار تهران  حضور  یافته و  قصد داشتند که با مصاحبه و  فیلم برداری  از مغازه های که در پابان روز بسته شده اند و همچنین مصاحبه با  کسبه بازار و القاء وجود اعتصابات سراسری در تهران و  سرایت به  سطح کل کشور علاوه بر سیاه نمایی اقدام به تبلیغات برای پیوستن سایر کسبه نیز در این خصوص  نمایند که با هوشیاری مردم از ادامه کار این خبرنگاران که فاقد مجوز نیز بودند جلوگیری به عمل آمد.

این اقدام در واقع پروژه تبلیغاتی برای دامن زدن به اعتصابات صنفی بازار تهران می باشد که توسط جریان فتنه راه اندازی شده تا از این طریق بتوانند فتنه مرده را زنده نمایند


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/4/25 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397490
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی