سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 7:0 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 6:57 عصر | نظرات دیگران()

 


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 1:43 صبح | نظرات دیگران()

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(4569, "com_content","http://naghdnews.ir/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 1:40 صبح | نظرات دیگران()

محافل ضدانقلاب مقیم خارج سران و بازیگران داخلی فتنه را به خاطر سردرگمی و استیصال طولانی مدت با طنزهای تمسخرآمیز و تلخ می نوازند.
یکی از رسانه های ضدانقلاب در این زمینه خطاب به موسوی نوشت: عده ای که کله شان بوی آبگوشت بزباش می دهد بدجوری هوس باتوم کرده اند و دلشون لک زده از لج یه بنده خدایی در کارولینای شمالی (حیف که به صلاح جنبش تغییر فاز دادنمون نیست وگرنه هزار بار می نوشتم کدیور، کدیور...) هم که شده فریاد بزنند نه غزه نه لبنان. وظیفه خودمان دیدیم از مهندس درخواست کنیم راهپیمایی ما را لغو نکند.
نویسنده خودنویس در ادامه مطلب خود نوشت: بنده از همین سایت که با حفظ سمت ضدانقلاب بودن و معاند بودن، سایتی تفرقه انگیز و کیهانی هم هست! طی این نامه از مهندس موسوی نازنین که مثل بنده فقط عضوی از جنبش سبز هستند و هیچ ادعایی ندارند جز رهبری جنبش بی رهبر سبز! درخواست صدور مجوز برای راهپیمایی دارم. هیچ شعاری هم نمی دیم جز «هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران» (با شیرین کاری های برادر کدیور یهو دیدی بدترش رو هم دادیم!)
سایت مذکور اضافه کرد: مسیرهارو دولت مشخص می کنه. فقط یه مشکلی داریم با این آقای کروبی که هر دفعه یه جای پرت رو اعلام می کنه میگه من از اونجا میام ما هم به احترام همین شجاعتش می ریم اونجا بلانسبت مثل ...کتک می خوریم بعدم کروبی رو اجازه نمی دن بیاد ما هم برمی گردیم همون مسیر اصلی! مهندس!جان مادرت لغو نکن، محض خنده هم که شده همین جوری الکی بگو من هم میام، ما که می دونیم نمی ذارن بیای!
ظاهرا موسوی در قبال تحریکاتی از این دست گفته که فراخوان بی موقع موجب سرکوب می شود و باید ببینیم که چه می شود کرد
.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 1:36 صبح | نظرات دیگران()

 

گفت: برو تو فضای مجازی و سایت های ضدانقلاب، ببین چه خبره! و چه سر و صدایی راه انداخته اند؟!
گفتم: چرا؟ چه خبره؟!
گفت: پشت سر هم به یکدیگر هشدار می دهند که مبادا روز قدس در خیابان ها آفتابی شوند که لت وپار خواهند شد.
گفتم: خب! راست میگن، فکرش رو بکن، مردم با خشمی که از جنایات اسرائیل دارند وقتی نوچه های اسرائیل را ببینند چه حالی از آنها خواهند گرفت.
گفت: اتفاقاً یکی از همین سایت های حامی فتنه نوشته که مردم با دیدن ما به یاد عاشورای پارسال و نفی امام زمان و... می افتند و محض رضای خدا هم که شده، حسابی کتکمان می زنند.
گفتم: ولی اینها که آنهمه رجز می خواندند و می گفتند تا پای جان ایستاده ایم؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: خرگوشه توی جنگل راه می رفت و عربده می کشید که پلنگ تیکه تیکه می کنم! شکم شیر پاره می کنم! و... در همین حال شیری با غرش پیداش شد، خرگوش حیوونکی که حسابی خودشو باخته بود به لکنت زبون افتاد و گفت؛ البته همه می دونن که من بعضی وقت ها غلط زیادی هم می کنم



 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 1:35 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، این حزب سیاسی در بیانیه‌ای که خطاب به روزنامه رسالت منتشر کرده، خبر این روزنامه را درباره تعطیلی جلسات مجمع روحانیون رد و عنوان کرده است که ما اختلاف و چند دستگی در حمایت از "دو برادر عزیز و رشید آقایان مهندس میرحسین موسوی و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین کروبی" نداریم.

مجمع روحانیون در ادامه، بدون اشاره به همراهی صریح سران فتنه با دشمنان جمهوری اسلامی ایران، آنان را "خدمتگذار انقلاب" نامیده و در تقدیر از آنان اظهار داشته است: مجمع روحانیون مبارز ضمن قدردانی از آقایان موسوی و کروبی به شدت هرگونه اهانت به این دو خدمتگزار انقلاب و کشور را محکوم می‌کند و از اهانت کنندگان نیز صریحاً اعلام بیزاری و انزجار می‌نماید.

در پایان بیانیه مجمع هم ضمن توهین و تهمت به برخی مسئولان نظام، خطاب به روزنامه رسالت آمده است: به آن جریده توصیه می‌شود در بازی های باند قدرت کمتر خود را بازیچه دست سایت‌های مشکوک که ساختار اخلاق و دیانت را در این کشور شکسته‌اند قرار دهد.

گفتنی است فعالان سیاسی معتقدند اقدامات ساختارشکنانه این مجمع را یکی از عوامل اصلی پدید آمدن فتنه 88 می دانند.

به عنوان مثال، با وجود تاکید مستقیم حضرت امام مبنی بر خودداری از تجمعات و راهپیمایی‌های بدون مجوز و لزوم برخورد همه مسئولان و مردم با این مساله و نیز سخنان فصل الخطاب رهبر انقلاب در خودداری از ادامه لشکرکشی های خیابانی، مجمع روحانیون مبارز عامل اصلی ایجاد آشوب شب 30 خرداد سال گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم شد، شناخته شد.

این گروه سیاسی همچنین در برابر شعارهای انحرافی جریان مطلوب خود نظیر "نه غزه، نه لبنان" و "جمهوری ایرانی" که حمله به دستاوردهای امام ارزیابی شد، حمایت کرد. نقش علی اکبر محتشمی پور، از اعضای مجمع روحانیون، در این باره بارز بود.

اعضای این مجمع حتی در جریان هتک حرمت عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی هم نه تنها این اقدام را محکوم نکردند، بلکه به حمایت از توهین کنندگان پرداختند.

علاوه بر محمد خاتمی که به عنوان یکی از سران فتنه شناخته شده است، موسوی خوئینی ها، علی اکبر محتشمی پور، موسوی لاری و موسوی بجنوردی از دیگر اعضای خبرساز مجمع روحانیون هستند که از زمان آغاز فتنه 88 جلسات پنهانی مختلفی برگزار کرده اند.

یکی از اعضای این مجمع به "مرد خاکستری اصلاحات" معروف شده است.

با این همه اعضای مجمع روحانیون نه تنها حاضر به عذرخواهی از اقدامات خود نشده اند که حتی بر رویکرد سال گذشته خود و حمایت از سران فتنه تاکید دارند.

بر همین اساس درخواست های مختلفی از سوی بخشی از سیاسیون برای رسیدگی به اتهامات اعضای این حزب مطرح شده است


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 1:32 صبح | نظرات دیگران()

ابراهیم یزدی دبیرکل گروه غیرقانونی نهضت آزادی در جمع تعدادی از دانشجویان ضمن تحلیل شرایط سیاسی کشور و وضعیت اصلاح طلبان تصریح کرد: خاتمی جنبش بی سر سبز را به شکست کشاند.    

به گزارش مشرق، ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی که در جمع تعدادی از دانشجویان سخن می گفت افزود:جنبش سبز در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. باید قبول کنیم که این جنبش به علت نداشتن رهبری و استراژی واحد شکست خورده است.

وی در خصوص نیاز جنبش سبز به رهبری واحد گفت : این جنبش از ابتدا فاقد رهبری منسجم بود و به همین دلیل شکست خورد. ما از ابتدای تشکیل این جنبش داد زدیم که بیایید دور هم بنشینید و استراتزی خودتان را تعیین کنید.
مشخص کنید که چه می خواهید و قرار است تا کجا بیش بروید. اما آقایان سرمست جمعیت داخل خیابانها بودند و اصلا توجهی به این نقیصه بزرگ نکردند.

یزدی یکی دیگر از دلایل شکست جنبش سبز را لج بازی های خاتمی موسوی و کروبی دانست و افزود: اینها با لج بازی های خود باعث شدند که این جنبش نوپا زمین بخورد.

وی ادامه داد: خاتمی بیشترین ضربه را به این جنبش زد. او به درد رهبری نمی خورد و خودش هم این را می دانست. خاتمی آدم فرهیخته ای است اما نخواست رهبری این جنبش نوپا را بر عهده بگیرد. چرا که می دانست این جنبش بی سر سرانجامی نخواهد داشت.

به گفته یزدی خاتمی می دانست کروبی و موسوی زیر پرچم او نخواهند آمد. ضمن اینکه او معتقد بود باید بین جنبش سبز و اصلاحات تفاوت قائل بود وآنها را از هم تفکیک کرد.

یزدی در این جلسه تصریح کرد : جنبش سبز برای حیات مجدد و بلند شدن از زمین باید این نقص فقدان رهبری و استرتژی مشخص را جبران کند.

وی اضافه کرد : وقتی جنبش شکل گرفت آقایان باید می دانستند که اگر استراتژی مشخصی نداشته باشند دیگر کروبی، موسوی و خاتمی کنترل کننده آن نخواهند بود و نیروهای دیگری که آنها از آن غفلت کرده بودند وارد می شوند.

الان یک سر جنبش در خارج و یک سر آن در داخل است . در چنین شرایطی بیش از هر زمان ضرورت رهبری قوی خودش را نشان داده است.

دبیرکل نهضت آزادی در این جلسه از علنی شدن اختلافات موسوی ، کروبی و خاتمی با یکدیگر انتقاد کرد و گفت: وقتی که اختلافات آقایان به بیروت درز پیدا می کند کمترین نتیجه اش سرخوردگی و ناامیدی هواداران و روحیه گرفتن رقیب می شود .

وی تصریح کرد: با گرفتن چند عکس یادگاری در عروسی نمی توان این اختلافات را کتمان کرد.

یزدی تأکید کرد: رهبری این جنبش نمی تواند فردی باشد بلکه رهبری باید جمعی باشد . ما چندین بار پیشنهاد کردیم که یک جبهه فراگیر از همه نیروها و گروهها برای رهبری این جبهه درست شود تا بتوان این جنبش را به دوباره احیا کرد.

یزدی در پاسخ به اعتراض یکی از حاضرین مبنی بر اینکه جنبش سبز هنوز زنده و پویاست تصریح کرد : کدام جنبش ؟ جنبشی که فقط نامی از آن باقی مانده و باید آن را در شیکه ها اجتماعی و اینترنت پیدا کرد. نباید از واقعیت فرار کرد . بعد از 22 بهمن سال گذشته چه حرکت منسجم و مدنی از این جنبش دیده اید؟ در طول این مدت آیا یکبار بزرگان این جریان دور هم نشسته اند تا یک برنامه واحد و مشخص را تدوین کنند؟با نوشتن بیانه و مصاحبه ها تکراری کاری از پیش نمی رود.

وی ادامه داد: کروبی و موسوی هم علی رغم اینکه این اواخر خیلی تلاش کردند که نشان دهند مشکلی با هم ندارند اما با رقابت های بچگانه با یکدیگر برای مطرح کردن و معرفی خود به عنوان رهبر جنبش سبز کار را بدتر کردند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/6/6 و ساعت 11:56 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/6/5 و ساعت 10:53 صبح | نظرات دیگران()

للحق


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/6/5 و ساعت 10:50 صبح | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396773
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی