سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

رسایی با تاکید بر اینکه خاتمی به دلیل عملکردش با اصلاحات آمریکایی پیوند خورده است افزود: به همین دلیل نمی تواند نقش رهبری جریان اصلاحات را به عهده گرفته و سمبل اصلاحات اسلامی باشد.

خاتمی با جریان فتنه پیوند خورده است

به گفته نماینده مردم تهران اصلاحات اسلامی دوستانی هستند که هر چند با اصولگرایان اختلاف سلیقه دارند اما پایبندی خود را به آرمان های امام راحل،ولایت فقیه و قانون اساسی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تلاش خاتمی برای ایجاد مرزبندی جدید با دیگر سران فتنه دیر شده و وی با جریان فتنه پیوند خورده است عنوان داشت:  مردم و خواص سخنان خاتمی راباور نمی کنند. 

بهتر است خاتمی پاسخگوی ملاقاتش با ملک عبدالله باشد  

رسایی در ادامه هدف خاتمی از اتخاذ مواضع اخیرش را فضا سازی در جهت سرپوش گذاشتن بر کمک یک میلیاردی  دانست و گفت: خاتمی می خواهد به این ترتیب اذهان عمومی را منحرف کند.

وی در عین حال تاکید کرد: خاتمی  ابتدا باید در خصوص ملاقات خود با ملک عبدالله و کمک های دریافتی از وی پاسخ دهد.

اشاره رسایی به ملاقات سال گذشته خاتمی با ملک عبدالله همچنین کمک یک میلیاردی آمریکا به سران فتنه است.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/6/11 و ساعت 7:33 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش صراط سایت روز در خبری تحت عنوان " مزدور می فرستند که ایجاد وحشت کنند " به نقل از کروبی ( البته از نوع فاطمه ) آورده است که منزل ما را نیروهای لباس شخصی و بسیجی محاصره کرده اند . وی که تهران را با تگزاس اشتباه گرفته است در ادامه مدعی است این نیروها مجهز به گاز اشک آور، چماق و سلاح هستند (!)

فاطمه کروبی در ادامه خطاب به روز افزود : " ما خودمان را به خدا سپرده ایم. با آرامش خاطر نشسته ایم قران میخوانیم و عبادت می کنیم. حاج آقا هم در اتاق خودشان در حال عبادت هستند. "

گفتنی است چند شب پیش عده ای از بسیجیان در مقابل منزل کروبی زیارت عاشورا قرائت کردند و این شیخ ساده لوح را به بصیرت فرا خواندند .

در انتها فاطمه کروبی که گویا خودش نسبت به اموال و دارایی های شوهرش می خواهد شبهه وارد کند بدون هیپچ مقدمه ای تاکید کرد : " یادشان رفته که ما از سال 51 ساکن شمیران هستیم ودو فرزند من در اینجا دنیا آمده اند. الان هم آپارتمانی کوچک و جمع و جور در همین جا داریم "

وی در حالی این مطلب را گفت که مشخص نکرد منظورش این بوده است که خانواده کروبی بالاشهری اصیل هستند یا این که می خواسته بگوید ما از قوت حاج مهدی به این جا رسیدیم یا شاید هم می خواست بگوید آپارتمان های چند صد متری کوچک اند .


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/10 و ساعت 4:11 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/10 و ساعت 4:0 عصر | نظرات دیگران()

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد تهدید اسرائیل به درگیری نظامی با ایران خارج از قدرت این رژیم و در حد یک بلوف است.
هاآرتص نوشت: درگیری با ایران نه تنها تأثیری در تغییر رژیم ایران یا تغییر رفتار آن نخواهد داشت بلکه می تواند هزاران اسرائیلی را به کشتن دهد. پیش فرض غلط حمله به ایران این است که اسرائیل می تواند خسارت زیادی را بر ایران وارد کند در حالی که اسرائیل نمی داند یک حمله با این همه هزینه، چه اثری در ایران خواهد داشت. ایران تسلیم فشارها نمی شود اما چاره آن هم اقدام نظامی نیست، اقدامی که می تواند به خاطر تلافی ایران، خسارت های زیادی برای اسرائیل و متحدان آمریکا در منطقه به همراه داشته باشد. مرگ بی چون و چرای هزاران اسرائیلی، هزینه اولیه چنان حمله ای است و این ادعا که اسرائیل تحمل تلفات و خسارات سنگین را دارد، عوام فریبانه است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 10:15 عصر | نظرات دیگران()

سران فتنه در حال برنامه ریزی برای دعوت هواداران خود به اغتشاش در روز قدس می باشند.
به گزارش جوان آنلاین در چند روز اخیر سران فتنه از طریق هواداران خود در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس به منظور نیل به اهداف سوء و به چالش کشیدن برگزاری راهپیمایی این روز ، طی فراخوانی از طریق فضای مجازی از هواداران خود خواسته اند در ساعت 22 تاریخ روز پنج شنبه شب قبل از روز قدس با حضور بر پشت بام منازل خود اقدام به سر دادن شعار « ا... اکبر» نمایند و در روز قدس با نماد سبز در این مراسم شرکت نمایند و شعارهای سال گذشته را سر دهند.
همچنین از حدود یک هفته قبل شبکه های ضد انقلاب و خصوصاً  شبکه تلویزیونی منافقین« سیمای آزادی و شبکه سلطنت طلبان کانال 1 هواداران خود و فتنه گران را به تجمع و راهپیمایی بر ضد نظام در روز قدس  فرا خوانده و از آنان  درخواست نموده تا با فیلم برداری از تجمعات مستند سازی نموده و آن را به این شبکه ها جهت پخش ارسال نمایند.
گفتنی است البته این اقدامات پس از آن صورت گرفت که مهدی کروبی اعلام نمود که در مراسم روز قدس شرکت می نماید و در حال برنامه ریزی برای حضور سازمان یافته در این روز می باشد.
 همچنین حامیان این جریان انحرافی درصدد تغییر نام این روز از « روز قدس » به « روز ایران » و ثبت آن در تقویم های منسوب به خود می باشند


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 9:4 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، یکی از سران فتنه 88 برای چندمین بار شاهد تجمع و اعتراض مردم علیه اقدامات و مواضع ساختارشکن خود در مقابل منزلش بود.

شب گذشته، جمعی از مردم، دانشجویان و خانواده‌های شهدا به صورت خودجوش در برابر منزل مهدی کروبی تجمع کردند و نسبت به مواضع ضد نظام او اعتراض کردند.

بر همین اساس تجمع‌کنندگان با شعارهایی از جمله "کروبی بی سواد عامل دست موساد"، "کروبی فتنه‌گر"، "مرگ بر منافق" اعتراض خود را نسبت به شیخ اصلاحات اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع آرام همچنین به عزاداری و نوحه‌سرایی به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) پرداختند.

البته این موضوع با واکنش‌های مختلفی از سوی اعضای خانواده آقای کروبی روبرو شده است.

"حسین کروبی" یکی از فرزندان شیخ اصلاحات در یک فایل صوتی که در اینترنت منتشر شده، پس از توهین به تجمع‌کنندگان، اذعان کرده که مردم معترض تنها به سردادن شعار و اعتراض به پدرش پرداخته و یک تجمع آرام را ترتیب داده اند.

با این حال، "فاطمه کروبی" همسر مهدی کروبی در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس، در سخنانی گفته های پسرش را رد کرده است.

وی با تلاش برای خشونت آمیز نشان دادن این تجمع اعتراضی، در ادعایی جالب مدعی شده که مردم تجمع‌کننده به "سلاح" و "گاز اشک‌آور" مجهز بوده‌اند!

گفتنی است تجمعات اعتراضی مردم علیه شیخ اصلاحات رویدادی است که پس از آغاز همسویی کروبی با بیگانگان و موضع گیری وی علیه نظام کلید خورد.

این موضوع باعث شد تا آقای کروبی علاوه بر خودداری از حضور در اماکن عمومی، برای دور شدن از اعتراضات مردمی محل سکونت خود را از "نیاوران" به "دیباجی شمالی" تغییر بدهد ولی این مساله هم باعث نشد تا این تجمعات خاتمه پیدا کند


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 8:53 عصر | نظرات دیگران()

رسالت نوشت:مقدمات تاسیس شبکه ماهواره ای سبزها در دانشگاه لندن برگزار شد!
سایت مردمک که با بودجه آمریکا راه اندازی شده با گزارشی از نشست موسسان ایران ندا در لندن خبر داد.
دست یافتن به یک مدل رسانه ای تازه و منطبق با نیازهای جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران، بررسی شیوه خبرگیری از ایران و... از جمله مباحث مهم این نشست بوده است. به نوشته مردمک، نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست مقیم کانادا، مسیح علی نژاد روزنامه نگار مقیم لندن، شهرنوش پارسی پور داستان نویس مقیم آمریکا و داریوش آشوری مترجم مقیم فرانسه از شرکت کننندگان در این جلسه بوده اند. در این نشست بحثی مطرح شد که شبکه ایران ندا چه موضعی در قبال مذهب داشته باشد که همه حاضران نظر دادند که ما مبلغ هیچ مذهبی نخواهیم بود!
یکی از دلایل تاسیس شبکه ایران ندا که در جلسه مورد بحث قرار گرفته این است که بی بی سی فارسی چون متعلق به انگلیس است و مردم ایران خاطره بدی از خیانت های انگلیس دارند لذا بی بی سی فارسی زمینه برقراری تماس و ارتباط گیری با بسیاری از روشنفکران سبز را هم ندارد


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 8:42 عصر | نظرات دیگران()

یک سایت صهیونیستی از بقایای فتنه سبز خواست روز قدس مشغول عرق و ورق و تفریح نباشند و برای یکبار هم که شده حس مسئولیت داشته باشند!
کیهان نوشت:بالاترین که مطالب این روزهایش تبدیل به زنگ خنده شده، خطاب به بقایای گروهک ها می نویسد: برای روز قدس چه کار می کنید. آرزوی جمهوری اسلامی این است که سبزها بروند شمال یا هر جای تفریحی دیگه حال کنند. عرق، ورق، ویسکی، سکس. نکنه این هفته هوس کوه، شمال و یا مسافرت به هر جای دیگه بکنید. نکنه بگید مگه ما چه کار می توانیم بکنیم، از همان جا با ماهواره و اینترنت دنبال می کنیم.
این سایت ضد انقلابی همچنین نوشت: نکنه الان بی تفاوت پیش خودت بگی خب می مانم، یک سری حول و حوش11 تنهایی با ماشین می رم ببینم چه خبره. نه، اگه روزه نیستید ساعت 8 یک صبحانه مفصل، ساعت 9 آماده باش، سر ساعت 10، پیاده نظام و سواره نظام سر قرار ]![ الان چه کار می کنی. نکنه راحت نشستی تا خبرت کنند، بلند شو وقت کم داریم. آفرین اگه خوب کار کنیم می توانیم عصر جمعه بریم تفریح همراه با روح شاد سهراب و کیانوش و ترانه ]![


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 8:41 عصر | نظرات دیگران()

همسر فاسدالاخلاق سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که به تازگی از خیانت یک زن جنایتکار و فاسدالاخلاق در ایران جانبداری کرده، نسبت به گزارش کیهان غیرتی شد. نشریه فرانسوی پست نوشت کارلا برونی از اینکه روزنامه کیهان و تلویزیون ایران وی را فاسدالاخلاق معرفی کرده اند، شگفت زده و عصبانی شده است. روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز از قول یک منبع داخلی در الیزه نوشت: برونی به شدت از این موضوع شوکه شده است.
کارلا برونی اخیراً ضمن جانبداری از کمپین حمایت از «س-م» - زنی که پس از برقراری روابط نامشروع و زنای محصنه با مردی دیگر، اقدام به قتل همسر خود کرده- خطاب به این جنایتکار گفته بود «حکم صادره برای تو ناعادلانه است. من از اینکه تو به خاطر دوست داشتن یک نفر محکوم به مرگ شده ای، واقعاً متعجب شدم. از همان قعر سلول بدان که ما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد و همسرم پیگیر آزادی توست».
غیرتی شدن ناگهانی این فاحشه ایتالیایی در قبال خبر کیهان در حالی است که وی قبل و بعد از ازدواج با سارکوزی دارای روابط نامشروع با افراد گوناگون بوده و خود نیز با ورود به زندگی سارکوزی و یک سال ارتباط پنهانی با وی، باعث پاشیدن خانواده رئیس جمهور فرانسه و طلاق گرفتن همسر دوم سارکوزی شده است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 8:38 عصر | نظرات دیگران()


للحق

طرح نوشت : شنیدم شیخ ساده لوح تصمیم به برگزاری نماز عید فطر دارد … بسی خندیدم و مشعوف شدم از این تصمیم شیخ و آخ که چه موهبتی است این شیخ …خداوند این دشمنان احمق را از ما نگیرد … خلاصه این شد که به جای طرح وی‍ژه لیالی قدر، میهمانتان کردم با ذکر لعنی از اشعری زمانه مان … باشد که قبول افتد …


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 7:11 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396791
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی