سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

شبکه خبر:دادستان تهران گفت: پرونده مهدی هاشمی همچنان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد. 

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید دادسرای ناحیه 11 تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی پرسید گفت: این پرونده از دستور کار دستگاه قضایی خارج نشده است و همچنان در دستور کار قرار دارد و مفتوح است و به آن همچنان رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: مهدی هاشمی یک ایرانی است و هر وقت قصد ورود به ایران را داشته باشد به طور حتم با این اتهام روبه روست و باید پاسخگوی مردم باشد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره احضار مهدی هاشمی به کشور نیز گفت: از انجا که وی خارج از کشور به سر می برد ، به همین دلیل شیوه های احضار او با موارد عادی متفاوت است.

عباس جعفری دولت آبادی درباره درخواست از اینترپل برای بازداشت و استرداد مهدی هاشمی به ایران نیز افزود: به علت مسائلی که در حوزه بین المللی وجود دارد باید به گونه ای عمل شود که بتوانیم به نتیجه برسیم .

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از اغتشاشات ایام پس از انتخابات 22 خرداد، کشور را به مقصد لندن ترک کرد


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/24 و ساعت 3:13 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جهان درخواست بسیاری از مسئولین و شخصیت های سیاسی و احاد مردم از دستگاه قضائی برخورد قانونی با سران داخلی فتنه بوده است که به نظر می رسد این مهم در دستگاه قضائی در حال شکل گیری است. 

در همین رابطه معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور گفت: برای رسیدگی به جرائم سران فتنه در دادسرای تهران پرونده‌ای تشکیل شده‌ است. 

ناصر سراج معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور در گفت‌وگو با  فارس با اعلام این مطلب افزود: سران فتنه در دادسرای تهران پرونده‌ای برای‌شان تشکیل شده‌ است.

وی از هرگونه اطلاع رسانی خودداری کرد و گفت: در مورد اعلام جرم علیه سران فتنه و اطلاع رسانی در مورد دستگیر شدگان و متهمان صرفاً دادستانی تهران می‌تواند اطلاع‌رسانی کند.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/6/21 و ساعت 8:39 عصر | نظرات دیگران()

مولای من!
من که می دانم دلیل بغضهایت
صرف پاکستان نبود
این لطافت در خیالم
از کسی ممکن نبود
ای امیرم
رهبرم
مولای من
ای سرورم
در قنوتت
اشکهایت
داد میزد
"هیچکس محرم نبود"

 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/6/20 و ساعت 10:32 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جهان فائزه هاشمی گفت:اگر دختر آقای هاشمی نبودم حتماً این آزادی نصیبم نمی‌شد، حس بسیار بدی است . در حال حاضر همه چیز وارونه شده است.بی کفایت‌ها در رأس امور قرار گرفته و مدیران و شایسته‌ها در زندان، و یا اخراج و یا از کشور رفته‌اند. همه اینها برای یک ایرانی که سرسوزنی غیرت و تعصب داشته باشد درد آور است. 

فائزه هاشمی رفسنجانی، در گفتگویی که در وب سایت ماهنامه «فارین پالیسی» آمریکا، منتشر شده، به سوالات این نشریه در خصوص تحولاتی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در کشور رخ داد، پاسخ داده است.

وی در این مصاحبه با اشاره وضعیت کنونی کشور، گفت: نشاط، شادابی امیدواری، شور و هیجان ایام انتخابات جای خود را به نوعی دلمردگی و افسردگی داده است. ملتی سرکوب شده، پر از خشم و احساس مظلومیت مردمی که خود را هر چه بیشتر با دروغ‌ها، سوء مدیریت‌ها، عوامفریبی‌ها، زورگویی‌ها، اوباشگری، ظلم‌ها، نابودی منابع و ثروت ملی، از دست رفتن فرصت‌های بین‌المللی، تخریب بیشتر کشور از طرف جریان حاکم روبرو می‌بیند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که مهمترین خواست‌های مردم ایران بعد از انتخابات سال گذشتهچه بود،اظهار داشت:مردم در ابتدا رأی خود را می‌خواستند و خواستار یک بررسی دقیق در روند انتخابات، ولی متأسفانه آنقدر رفتارهای غلط و خلاف قانون اتفاق افتاد که روز به روز به خواسته‌ها و انتظارات آنها که به حق هم هست اضافه شد، از جمله رأی ما کجاست؟ آزادی زندانیان، جبران خسارات قربانیان بعد از انتخابات، مجازات مقصرین و خلافکاران، حتی رسیدگی به امور کشورداری و برکناری نالایقان و دروغ گویان که نابودی و تخریب مملکت را بسیار واضح و علنی در دستور کار خود دارند، به نحوی که یک بچه نیز متوجه می‌شود. به نظرم از خوا ب بیدار شدن و هشیار شدن سران مهمترین خواسته باشد تا شاید کشور از این سیر قهقرایی که دچار آن شده نجات یابد.

فائزه هاشمی در تعریف جنبش سبز گفت:جنبش سبز از نظر من اکثریت مردم ایرانند که به دنبال حق ضایع شده خود در جریان انتخابات اخیر هستند. البته همانطور که توضیح دادم به مرور زمان و در اثر سرکوب‌ها خواست‌های دیگری نیز به آن اضافه شد. به نظرم هر ایرانی که به دنبال حق، آزادی، دموکراسی و توسعه کشور است عضو این جنبش است.

وی ادامه داد:به نظر من پایان یافتن اعتراضات خیابانی پایان جنبش نیست، تأثیراتی که این اعتراضات و عملکرد جنبش سبز در سطوح ملی و بین‌المللی از خود به جا گذاشته همچنان ادامه دارد، که عکس‌العملل‌های انفعالی و حاکی از به بن بست رسیدن جریان حاکم، به خوبی این تأثیرات و نتایج آن را نشان می‌دهد. طبیعتاً هر جریانی و از جمله جنبش سبز در طول حیات خود براساس شرایط موجود دچار تحولاتی می‌شود و تغییراتی در روش می‌یابد که خود می‌تواند به عنوان یک استراتژی تلقی گردد.

دختر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد ابراز علاقه کرده است که با اوباما دیدار کند، با توجه به سفر ایشان به آمریکا در ماه آینده آیا احتمال می‌دهید که چنین دیداری صورت گیرد یا خیر گفت:کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی. ایشان گفته است «در دیدار با اوباما مسایل جهان را روی میز بگذاریم ببینیم راه حل چه کسی بهتر است.» ایشان ایران را به نابودی کشانده و حالا نوبت جهان شده است. آمارهای خود ساخته خودشان را هم که مروری بکنند متوجه می‌شوند که هیچ گاه ایران در سی سال پس از انقلاب، حتی در زمان جنگ چنین شرایط اسفباری نداشته است، ایشان دست روی هر چیز می‌گذارد نابود می‌کند، بنابراین این دیدار چه انجام بشود و چه نشود، بعید می‌دانم کسی منتظر تحولی مثبت در سیاست داخلی یا خارجی ایران باشد و یا روی این دیدار حسابی باز کند


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/6/20 و ساعت 9:52 عصر | نظرات دیگران()

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت:
برخی دانشجویان این دانشکده خبر دادند تشکل جعلی انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران که توسط نیروهای نزدیک به نهضت آزادی اداره می شود با برنامه ریزی برای مراسم افطاری در روز یکشنبه 14 شهریور به صورت مخفیانه از موسوی دعوت به عمل می‌آورد.

موسوی در حوالی زمان اذان مغرب قصد ورود به دانشکده را داشته اما از طرف حراست دانشکده شناخته می شود و از ورود وی به دانشکده ممانعت می شود.

شاهدان عینی می گویند میرحسین بدون رهنورد به این مراسم آمده بود.

انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی اساسا وجود خارجی ندارد ولی معلوم نیست به چه صورت بودجه و امکان برگزاری مراسم های مختلف را پیدا می کند


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:33 عصر | نظرات دیگران()

 به گزارش شبکه ایران، رضا ربع پهلوی، فرزند شاه مخلوع در پیامی اظهار داشته است: حریم خانه آقای کروبی مکان محترمی است و باید مصون باشد. 

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران حوان، ربع پهلوی در ادامه پیام کوتاه خود می‌گوید: خانه آقای کروبی حریم امنی است و من از نیروی انتظامی(!) می خواهم که حافظ آقای کروبی و زندگی وی باشند. وی متعلق به تمامی ایرانیان است.

گفتنی است در پی واکنش مردمی نسبت به اظهارات و موضع‌گیری‌های شیخ اصلاحات نسبت به نظام و ولایت فقیه، جمعی از مردم متدین و انقلابی شهر تهران با تجمع مقابل منزل کروبی قصد اعتراض به موضع‌گیری‌های اخیر وی را داشتند که با تیراندازی از منزل کروبی به سمت مردم معترض این مراسم به خشونت کشیده شد.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:32 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، فردی که خود را دوست اعضای گروهک تروریستی منافقین خوانده و از آن‌ها خواسته بود تا به جریان آشوب و حامیان میرحسین موسوی بپیوندند، از عدم حضور سران فتنه و حامیان این جریان در راهپیمایی روز قدس به شدت انتقاد کرده است.

مهدی خزعلی که برخی افراد او را از اعضای رسمی انجمن حجتیه می‌دانند، در یادداشتی که در وبلاگش منتشر کرده، در ادعای جالب، خالی بودن خیابان‌های تهران از آشوب را نشانه غربت امام حسین (ع) و یارانش دانسته است!

خزعلی ضمن مطرح کردن این ادعای عجیب و بامزه، نوشته است: روز قدس گذشت، از اصلاح طلبان و جنبش سبز خبری نبود، در خیابان‎‌های تهران غربت مسلم ابن عقیل را درک کردم. اهل کوفه و روسای قبائل که با مسلم بیعت کرده بودند در خانه نشستند؛ مسلم تنهای تنها، بی یار و یاور، در کوچه های کوفه سرگردان بود!

این تشبیه جالب درحالی از سوی حامی سرسخت جریان فتنه صورت گرفته که وی چند روز پیش ضمن انتشار خبر مرگ سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خواستار پیوستن اعضای این گروهک تروریستی به جنبش سبز شد و نوشت: مرگ مسعود رجوی فرصتی برای هوادارانش است که به راه راست بازگردند. جنبش سبز یک حرکت مردمی و بدور از خشونت است."

گفتنی است بنابه اعلام مراجع رسمی کشور، تعداد زیادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در جریان آشوب‌های خیابانی سال گذشته به ویژه روز عاشورا دخالت داشتند.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:28 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جوان آنلاین، جریان اتاق فکر جریان فتنه اخیرا با تاکید براینکه میزان تحریک پذیری حامیان آنان در تهران به شدت کاهش یافته بر فتنه انگیزی در استان ها تاکید کرده اند.

این گزارش حاکی است،وجود قومیت های مختلف،برخی مشکلات صنفی،بهره گیری از تعدادی از گروه های فعال در زمینه تحرکات ناسیونالیستی،سوء استفاده ازتعصبات مذهبی و...از جمله مواردی است که برای فتنه انگیزی ها در استان مورد تاکید فتنه گران قرار گرفته است.

گفته می شود این اتاق فکر تحرکات دستغیب در شیراز را نمونه ای قابل تعمیم در سایر استان ها عنوان کرده و خواستار ادامه چنین اقداماتی در استان های دیگر شده اند.

شایان ذکر است این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیش از این ملت رویکرد و نگاه خود را در انتخابات به منصه ظهور گذاشته و به نماد فتنه نه محکمی گفته بود و اصرار این جریان بر سرمایه گذاری نافرجام در استانها ناشی از فقدان تجربه پذیری از گذشته می باشد.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 4:43 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش خبرنگار جهان اخیرا در جلسه اصلاح طلبان با مرد خاکستری اصلاحات ، مطرح شده است: قبل از سالگرد فتنه بزرگ‌ترین اشتباه ما این بوده است که به سمت رهبری نشانه رفتیم و تأکید داشتیم که باید برخورد با احمدی‌نژاد به برخورد با رهبری منتهی شود و این بزرگترین اشتباه ما بود. نتیجه آن هم این شد که ما را سران فتنه قلمداد کردند. 

در این جلسه تاکید شده است: اگر ما به سمت کودتا علیه رهبری نمی‌رفتیم الان در بهترین وضعیت قرار داشتیم و این بزرگترین اشتباه استراتژیک ما بود. 

آنها تاکید می‌کنند: ما می‌توانستیم بگوییم به خاطر رهبری و شورای نگهبان نتیجه انتخابات را می‌پذیریم اما به نحوه انتخابات اعتراض داریم. از این طریق در نظام می‌ماندیم، اما الان در حاشیه قرار گرفته‌ایم و تبدیل به سران فتنه شده‌ایم. 

به گفته این دسته از  عوامل جریان فتنه به خاطر همین مسائل است که اخیرا برخی همچون خاتمی رویکرد بازگشت به سمت نظام و رهبری را در پیش گرفته‌‌اند. 

نتیجه آن هم این شده است که الان احمدی‌نژاد و دولت به راحتی کارشان را انجام می‌دهند. 

در ادامه این جلسه گفته شده است: در حال حاضر احمدی نژاد دارد با رهبری زاویه پیدا می‌کند و اگر احمدی‌نژاد به این انحراف و زاویه پیدا کردن با رهبری ادامه دهد در نهایت با رهبری مشکل خواهد داشت و در صورتی که این مشکلات ادامه پیدا کند برای ما خیلی خوب است. 

با این حال مردخاکستری اصلاحات  در پاسخ به این سخنان می گوید: این اشتباه است که ما دوباره احمدی‌نژاد را از رهبری جدا کنیم. احمدی‌نژاد دارد همان منویات رهبری را اجرا می‌کند. 

وی در ادامه گفته است: البته احمدی‌نژاد، درخصوص مشایی و مسائل دیگر دچار مشکلات اساسی شده است.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 4:42 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، یکشنبه این هفته تعدادی از کارمندان دانشگاه آزاد در مراسم افطاری که در محل مجمع تشخیص مصلحت به میزبانی آقای هاشمی رفسنجانی تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.

در این افطاری که بدون حضور عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد، هاشمی رفسنجانی که پیش از این در حمایت از طرح غیرقانونی وقف اموال این دانشگاه عنوان کرده بود اموال دانشگاه آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست، مجددا بر این موضوع تاکید کرده و آن را "یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری" نامیده است.

این اظهارات آقای هاشمی در حالی عنوان شده است که سه روز پیش، یک عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا موارد مطرح شده در رسانه‌ها را مبنی بر اینکه هیات فقهی که مأمور بررسی وقف اموال دانشگاه آزاد از نظر شرعی شده بود این وقف را غیرشرعی دانسته است، تأیید می‌کنید، گفت: آن چیزی که اطلاع پیدا کرده‌ایم این است که قاعدتا چون اموال دانشگاه آزاد، اموال شخصی نبوده و متعلق به مؤسسین این دانشگاه نیست، مباحث حقوقی در خصوص آن وجود دارد و قاعدتاً بحث وقف در مورد آن نمی‌تواند انجام بگیرد.

شهاب‌الدین صدر در همین زمینه یادآور شد که "سازمان اوقاف هم بارها این مساله را اعلام کرده است که چیزی به نام وقف‌نامه از سوی دانشگاه آزاد به آن ارائه نشده است، بنابراین به نظر می‌رسد که موضوع وقف دانشگاه آزاد منتفی است."

پیش از این، سازمان اوقاف نیز این طرح را به دلیل شخصی نبودن اموال دانشگاه آزاد، "غیرقانونی" و "غیرشرعی" اعلام کرده بود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 4:39 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396763
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی